ABOUT US

Wat in 2010 begon als een webbureau dat websites bouwde voor ZZP’ers en startende ondernemers, is vandaag gegroeid tot een marketingcommunicatiebureau. Alleen noemen we onszelf liever niet zo…

Wij zijn Goodstep, een creative marketing agency. Creatieve oplossingen voor branding, websites en business development is onze core-business. Dit doen wij vanuit onze urban filosofie. Wat verder gaat dan iets te baggy spijkerbroeken hangend half op de bips. Goodstep werkt vanuit de “Triangle of Urban Values” ook wel het TUV-model genoemd.

TUV-model

Het TUV-model bestaat uit vier kernwaarden waarbij authenticiteit en diversiteit de basis vormen. Het aanmoedigen en omarmen van echt verschil. Wij geloven dat dit leidt tot echte creativiteit en loyaliteit tussen mensen, dus ook tussen ons.

goodstep_triangle_of_urban_values

Loyalty

Loyaliteit is voor Goodstep een groot goed. Eerlijkheid, betrouwbaarheid en klaarstaan voor een ander vinden we belangrijk en zorgt ervoor dat we een lange termijn relatie kunnen aangaan.

Collega, partner en klant zijn allemaal onderdeel van de broederschap.

Authenticity

Wat is jouw DNA? Dit is de vraag die leidt tot de kern van het zijn. Wat is jouw passie? Waarom doe je wat je doet? En hoe houd jij het echt?

Wij houden niet van “copycats”. Be as original as your moms cooking skills.

Creativity

Goodstep durft de grens op te zoeken en vreest niet om er zelfs overheen te gaan. We moeten onze emoties uiten om reacties teweeg te brengen. Wij durven op te vallen.

Herkenning moet leiden tot erkenning.

Diversity

Goodstep is een bureau waar je kan zijn wie je bent en waar je jouw steentje bijdraagt door te zijn wie je bent.

We zien etnische en culturele diversiteit als één van de hoofd ingrediënten voor creativiteit.